Monday, July 26, 2010

buat pakcik posmen (T__T)

ak stress gler ni
-
-
Photobucket
penat ak tggu bungkusan weyhhh
mane bungkusan pos ak??
geram!!
ni yg da start nk nyesal ni
camne nk lapor diri kalo takde slip result exam??
waaaa..
nyesal wat keje last minute
sob..sob
-
-
pakcik posmen,di manakah kamu??
kamu sesatkah???


Photobucket

kalo sesat please call me
kan ade no phone kat bungkusan tu
please pkcik posmen
bungkusan tu urgent!!


Photobucket


~pakcik posmen~
mane kamu pergi??
saya akan tetap setia tggu kamu
sbb kamu ade brg yg plg penting bg saya
harap2 pakcik posmen tak lupe saya yg sedang menunggu kehadiran kamu
(T__T)


nota posmen: tadi call pos laju tp die kate kalo nk track parcel kena tau no reference...huhu..tapi ak takde no reference tu...waaaaaaaa........(T_T) pakcik posmen!!!!! mane kamo nyorok???

No comments:

Post a Comment

Monday, July 26, 2010

buat pakcik posmen (T__T)

ak stress gler ni
-
-
Photobucket
penat ak tggu bungkusan weyhhh
mane bungkusan pos ak??
geram!!
ni yg da start nk nyesal ni
camne nk lapor diri kalo takde slip result exam??
waaaa..
nyesal wat keje last minute
sob..sob
-
-
pakcik posmen,di manakah kamu??
kamu sesatkah???


Photobucket

kalo sesat please call me
kan ade no phone kat bungkusan tu
please pkcik posmen
bungkusan tu urgent!!


Photobucket


~pakcik posmen~
mane kamu pergi??
saya akan tetap setia tggu kamu
sbb kamu ade brg yg plg penting bg saya
harap2 pakcik posmen tak lupe saya yg sedang menunggu kehadiran kamu
(T__T)


nota posmen: tadi call pos laju tp die kate kalo nk track parcel kena tau no reference...huhu..tapi ak takde no reference tu...waaaaaaaa........(T_T) pakcik posmen!!!!! mane kamo nyorok???

No comments:

Post a Comment