Tuesday, April 12, 2011

ia mengalir kembali

air mata mengalir lagi
untuk kali keberapa pun tak tahu
T___T

air mata mengalir je tanpa sebab
tak faham dengan perasaan sendiri
mungkin penat?
mungkin marah?
mungkin stress?
mungkin...

air mata, terima kasih sudi jadi kawan untuk semalam dan harini
sekurang-kurangnya saya tau awak ada disisi saya
air mata memang peneman setia
terima kasih !
mungkin saya perlukan bantuan awak untuk hadapi minggu-minggu akan datang
tolong saya ye air mata
sangat hargai pertolongan awak
terima kasih sekali lagi....




pesanan untuk diri sendiri:
nina, kamu kena kuat!







No comments:

Post a Comment

Tuesday, April 12, 2011

ia mengalir kembali

air mata mengalir lagi
untuk kali keberapa pun tak tahu
T___T

air mata mengalir je tanpa sebab
tak faham dengan perasaan sendiri
mungkin penat?
mungkin marah?
mungkin stress?
mungkin...

air mata, terima kasih sudi jadi kawan untuk semalam dan harini
sekurang-kurangnya saya tau awak ada disisi saya
air mata memang peneman setia
terima kasih !
mungkin saya perlukan bantuan awak untuk hadapi minggu-minggu akan datang
tolong saya ye air mata
sangat hargai pertolongan awak
terima kasih sekali lagi....




pesanan untuk diri sendiri:
nina, kamu kena kuat!







No comments:

Post a Comment